2009年1月20日 星期二

Since Uncle Sam leave Us


Our KPC AND NEW MAID SESILIA.

美嬌是位可愛的女生。our sweet girl Bee Kiew.

家安是我們的小生。Our handsome boy.
Brother and Sister. 兩小無猜。

藍家樂我們的好孩子。Our beloved Son.

Millionaire stay in senior Citizen Home. 三佰八十万馬幣,大江東去,如今失而復得。

Angie House Mother.

天生我才必有用。God use me.

我是沙膽金,人人叫我金姐。My name is call Gold.

Our New Pastor. 我們的藍文輝傳道。


我亞媽大減价,益我爸! Ms Au.
噢!又是新的一天。Is new every morning.

沒有留言: